9.1.2018

MIRO - susilapsi, osa 3

Miron kirjoitus:

"Se Reiska se entinen opsku suttui kun mä hain kaupasta sille pullapitkon ja ostin tahalteen väärän pötkyn . Reiska karjaisi . taatanan miro kyllä minä sulle näytän!!! ostit väärän pulapitkon . ope heiteli mua korvista . Huusin tätä sinä kadut taatana ja löin sitä pulapitkola päähän . siitä vasta opetaja suttui ja iski mut seinään . luoka nauroi . olin yltä päältä veresä ja juoksin käytävään . Rehtori tuli vastan ja sanoi täälä ei juosta . opetaja juoksi perästä ja raahasi luokaan.

Siellä moinen nyrkisota oli . mä otin pitkon ja löin opetajaa pähän kaksi kertaa . Reiska löi hampat yhteen . silmät otsala Reiska tuijoti ja löi mua tuolila pähän veri lensi . sitten Reiska pökertyi. 

Seuravana päivänä tuli kouluun kanan muna sota opetajia heitettiin munila kaikki luokat oli sodasa mukana . Ja kanan munat lopui silloin otettiin apelsiineja sotaan opetajat juoksi karkun ja koko koulu rikotiin . Ikunat potkitiin sisään . Silloin vrashälytin soi . Poliseja alkoi tulla silloin maito tölkit oli tarpeesa. Niin koulu tuhoutui koknaan lamput tipui itsestään kuin vesi tipuisi taivasta."

***

Mikä tuhovimma, mikä lumovoima! Mirossa on ainesta vapaustaistelijaksi, ääriryhmän ääniharavaksi, joukkomurhaajaksi ja bestsellerkirjailijaksi. Kenen vastuulla on sudenpenikan tulevaisuus - minunko? En saa kiitosta, jos onnistun kesyttämään suden koiraksi, mutta syntipukiksi kyllä kelpaan, kun hän raatelee lähimmäisensä. 

Jatkuu ...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!